Doprava

ZÁSILKOVNA.CZ

Balíček si vyzvednete na Vámi uvedeném výdejním místě Z-point. O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni prostřednictvím SMS zprávy.

K vyzvednutí nepotřebujete občanku, balíček tak může vyzvednout i někdo z Vašich blízkých na základě kódu uvedeného v SMS zprávě.

Občas se člověk s objednávkou netrefí. Balíček si můžete rozbalit hned při vyzvednutí a případně ho nechat poslat zpět.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo žádosti o prodloužení úložní doby, prosím, kontaktujte přímo dopravce na telefonu: (+420) 216 216 516 nebo na e-mailu: info@zasilkovna.cz.

ČESKÁ POŠTA​

Balíček Vám pošťák doručí následující pracovní den po odeslání. O pohybu zásilky budete informováni prostřednictvím SMS zprávy.

Pokud Vás pošťák nezastihne, bude balíček uložen na nejbližší poště.

V případě jakýchkoliv dotazů na doručení nebo změnu v doručení balíčku, prosím, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz.

DPD

DPD doručuje zásilky do druhého pracovního dne od expedice. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ji následující den. V SMS/e-mailu dostanete informace o zásilce a přístupové údaje, abyste zásilku mohli sledovat online. V den doručení vám kurýr upřesní doručovací čas v rozmezí 2 hodin. Na www.dpdkuryr.cz si můžete změnit adresu, nebo termín doručení, nebo zvolit osobní odběr v DPD ParcelShopu. Ve větších městech je pak možné vybírat z času doručení, nebo zavolat vašemu kurýrovi či poslat zprávu. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte přímo dopravce DPD na telefonu: 225 373 373 nebo na e-mailu: info@dpd.cz. V případě poškození balíku při přepravě službou DPD poskytneme 100% náhradu zboží!